درمان دردهای سرطانی

1397/05/07 10 نظرات

درد یکی از نشانه ها و عوارض رایج سرطان می باشد که در کنار افسردگی و اضطراب ناشی از بیماری و… قابلیت تشدید شونده دارد. کنترل درد بیماران سرطانی ، یکی از مسائل بسیار مهم برای پزشکان، بیماران و خانواده های آنها است لیکن پیشرفت سرطان لزوما توام با درد نمی باشد و مهار آن توسط روش های کنترل درد قابل دستیابی است.

کنترل درد موجب تنظیم ریتم خواب شده که این دو مهم سبب بهبود کیفیت زندگی فرد مبتلا به بیماری می گردد.

پیش از این در مقاله دردهای سرطانی توضیحات کاملی در مورد انواع دردهای سرطانی و علت آن داده ایم و در مورد نحوه تشخیص و درمان آن توضیحات کاملی به شما داده ایم که با مراجه به مقاله زیر می توانید توضیحات کامل را مطالعه فرمایید.

دردهای سرطانی

خدمات فوق تخصصی اینترونشنال در زمینه مشکلات دردهای سرطانی در این مرکز شامل موارد ذیل می باشد:

• دردهای ناشی از سرطان های گسترده نظیر ریه ، پستان، معده، روده، پانکراس و کبد توسط مهار دائمی سیستم عصبی  (نورولیز عصبی)
  • کنترل و درمان دردهای بیماران سرطانی با کارگذاری پمپ های دائمی داخل نخاعی
  • کنترل دردهای ناحیه فوقانی شکم و لگن با نورولیز سوپر یورهیپوگاستریک و یا اسپلانکنیک وسلیاک
  • رادیوفرکوئنسی Conventional اعصاب درگیر در ضایعات بدخیم

اگر دچار موارد ذکر شده هستید و از کیفیت زندگی شما کاسته شده است با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا کاظمی فلوشیپ فوق تخصص اینترونشنال درد و انجام روش های درمانی مدرن به زندگی طبیعی خود باز گردید.

1. برزگر

1. دکتر محمدرضا کاظمی

با سلام منشا درد بزرگ شدن غدد لنفاوی است و راه حل آن کنترل تومور و غدد لنفاوی است که به شما شیمی درمانی پیشنهاد شده و می بایست تحت نظر پزشک معالج درمان های پیشنهادی را انجام بدهید.

2. مهناز

1. دکتر محمدرضا کاظمی

با سلام چنانچه درگیری اعضای شکمی باشد باید بلوک عصبی داده شود.

3. رمضانزاده

باسلام وخسته نباشیدمادربنده sccزبان دارندودردشدیددارن دردهان مسکن که دردشون راکمترکنه معرفی کنیدممنون میشم

1. دکتر محمدرضا کاظمی

با سلام باید تحت نظر پزشک معالج شروع به مصرف داروهای مخدری شود و اگر با این داروها هم درس ها کنترل شوند نیاز به بلوک و تزریق اعصاب درگیر شده به وسیله تومور را دارند.

4. زهرا نوراللهی

سلام مادر من ‌در اصفهان زندگی میکند و شما جایی رو که در اصفهان بتونه کمک کنه …معرفی کنید.ممنون .که توجه کنید .متشکرم . خدا یادتون باشه

1. دکتر محمدرضا کاظمی

آقای دکتر مهران رضوانی فلوشیپ درد در اصفهان هستند.

5. zahra

با سلام خدمت آقای دکتر پدر بنده ۸۰سالشه دچار سرطان پروستات هستن که به استخوانهاش متاستاز داده و الان یه ساله درد شدید در استخوانهاش دارن یه مدت با مسکن خوب بود اما الان چهار ماهه که مسکن هم جواب نمی‌دهد حالا سوالم این بود که ایشون با روشهای درمانی شما قابل درمان هستند یا نه؟

1. دکتر محمدرضا کاظمی

با سلام بله چنانچه دارو درمانی پاسخ ندهد باید از درمان های اینترونشنال (بلوک، تزریق و…) استفاده نمود.