مرداد, 1397 2 نظرات

دردهای نورالژیک (عصبی) و نوروپاتیک و عضلانی :

دردهای نورالژیک ، نوروپاتیک و یاعصبی، دردهای مبهم با ماهیت سوزشی و یا تیزی  هستند که در مسیر یک یا چند عصب ایجاد می شوند و ناشی از اختلال عملکرد فیزیولوژیک اعصاب هستند. دردهای عضلانی اختلالات دردناکی هستند که به همراه خستگی، اختلالات خواب و مشکلات حافظه و خلق هستند.

ازسوی دیگرمجموعه ای از اختلالات عضلانی وجود دارد که موجب دردهای پراکنده در سراسر بدن می شوند. محققان بر این باورند که این اختلالات با تأثیر بر روش پردازش سیگنال مغز حس درد را تقویت می‌کنند. بسیاری از افراد مبتلا به این بیماری ها  به مشکلاتی از قبیل سردردهای تنشی یامیگرنی، اختلالات مفصلی، اضطراب و افسردگی نیز دچار هستند که همگی موجب افت عملکرد شدید در بیماران می گردد.

پیش از این در مقاله دردهای نورالژیک توضیحات کاملی در مورد انواع دردهای نورالژیک و علت آن داده ایم و در مورد نحوه تشخیص و درمان آن توضیحات کاملی به شما داده ایم که با مراجه به مقاله زیر می توانید توضیحات کامل را مطالعه فرمایید.

دردهای نورالژیک

خدمات فوق تخصصی اینترونشنال در زمینه مشکلات نورالژیک (عصبی) و نوروپاتیک و عضلانی در این مرکز شامل موارد ذیل می باشد:

• درمان نورالژی اعصاب (تریژمینال ، گلوسوفارنژیال ، اکسیپیتال ، بین دنده ای و…)
  • درمان نورالژی پس از زونا POST HERPRTIC NEURALGIA
  • درمان دردهای نوروپاتیک (ناشی از دیابت ، شیمی درمانی ، سوء تغذیه و….)
  • درمان سندرم بیش فعالی سمپاتیک CRPS
  • درمان دردهای پس از عمل جراحی
  • درمان سندرم های فشار بر اعصاب (مرالژیاپارستتیکا ، کارپال تونل و…)
  • درمان دردهای اسکلتی – عضلانی و دردهای ناشی از سندرم درد مایوفیشیال و فیبرومیالژی

اگر دچار موارد ذکر شده هستید و از کیفیت زندگی شما کاسته شده است با مراجعه به مطب دکتر محمدرضا کاظمی فلوشیپ فوق تخصص اینترونشنال درد و انجام روش های درمانی مدرن به زندگی طبیعی خود باز گردید.

1. سامره روسن ضمیر

با سلام
    تقریبا سه هفته هست که در سمت چپ گلوم زیر لوزه در قسمت قده لنفابی احساس درد خفیف میکنم یا در هنگام بلع درد خفیف احساس میکنم انگار که یه استخواتی چیزی خورده باشم
    بسیار ممنون میشم که تزدیکترین احتمال این علایم رو بمن توضیح برین

1. دکتر محمدرضا کاظمی

با سلام جهت این مشکل به متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه بفرمایید .